Poza organizacją odpowiedniego kapitału ludzkiego i inwestycjami w technologię. Jedną z kluczowych spraw przy prowadzeniu działalności, gdzie obsługiwany jest klient, jest organizacja stanowiska pracy. Czytając wszelkie poradniki przedsiębiorczości w każdym z nich znajdziemy dobre praktyki, a w nich wskazanie właśnie na taki punkt. Dobrze zorganizowany punkt sprzedaży posiada wszelkie narzędzia, które pomagają zrealizować sprzedaż oraz kompleksowo obsłużyć klientów. Czasami zdarza się, że potrzebnych narzędzi jest więcej niż portów w terminalu sprzedażowym czy komputerze. Jak sobie poradzić w takiej sytuacji, aby usprawnić pracę załogi? Przedstawiamy HUB od Posiflex.
Hub – czyli klasyk, który spotykamy wszędzie
Naznaczony we wstępie problem występuje częściej niż nam się zdaje. W pewnych przepadkach może przełożyć się nawet na brak sprzedaży co za tym idzie, na stratę klienta. Do tego nie może dopuścić żadna firma. Niezależnie od branży, w której prowadzimy działalność. Zarówno jeśli jest to gastronomia, czy sklepy detaliczne lub linie przemysłowe istnieje odpowiednie rozwiązanie na lepsze zarządzanie podłączanymi urządzeniami – hub.
Czym tak właściwie jest to urządzenie? – definicja opisuje je następująco: „hub to urządzenie łączące wiele urządzeń w sieci komputerowej lub pozwalające na podłączenie kilku urządzeń do jednego wejścia”. W skrócie jest to urządzenie pozwalające na zwiększenie liczby portów w naszym terminalu czy komputerze, co odkrywa możliwość podłączenia większej ilości akcesoriów niż do tej pory bez konieczności wymiany komputera.
Coraz więcej akcesoriów coraz mniej portów
Dzisiejsze sklepy mimo olbrzymiego postępu technologicznego potrzebują coraz większej ilości sprzętu na miejscu, aby być przygotowanym na każdą okazję. Biorąc pod lupę statystyczny sklep w galerii handlowej, posiadający stanowisko sprzedażowe możemy zauważyć mnogość akcesoriów do koła takich jak: drukarki fiskalne, dodatkowe drukarki termiczne, skanery kodów kreskowych i qr czy dodatkowe monitory. Wszystkie te peryferia potrzebują przestrzeni nie tylko fizycznie, ale również do podłączenia w formie portów. Z jednej strony mało wygodnym jest, aby komputer posiadał nadmierną liczbę portów umożliwiających podłączenie wszystkiego na raz. Z drugiej jeśli spełni ten warunek, to złe zarządzanie logistyką przewodów może prowadzić do utrudniania pracy w zespole.
Jako producenci sprzętu ciągle dążymy do minimalizacji ilości przewodów i przeprojektowania urządzeń do pracy bezprzewodowej za pośrednictwem sieci Bluetooth i Wi-Fi. Takie wyjście generuje jednak możliwy problem z przerywaniem połączeń, zakłóceniami, które mogą równie negatywnie wpływać na pracę. Więc jak sobie radzić z małą ilością portów, a dużą ilością akcesorii? Przedstawiamy Hub Box IO-200.
Poznaj HUB BOX IO-200
Naprzeciw potrzebom przedsiębiorców firma Posiflex zaprojektowała wygodny i kompaktowy Hub, który spełni wszelkie potrzeby każdego stanowiska sprzedażowego. Jak to możliwe? Zaprojektowane urządzenie ma niewielkie rozmiary (243mm dł. x 80mm szer. x 45mm wys.) dzięki którym można zainstalować je pod ladą, czy nawet wewnątrz mebla. Daje to możliwość wizualnego utrzymywania stanowiska sprzedaży w zaprojektowanym wcześniej standardzie. Kwestie wizualizacji sklepów są bardzo ważne, często to one decydują czy klient do takiego punktu wstąpi. Hub posiada aż 13 różnych portów, co pozwala na podłączenie nawet 13 różnych urządzeń jednocześnie. To niesamowita ilość, biorąc pod uwagę to kompaktowe urządzenie. Jego walorem jest również fakt, że z głównym terminalem dotykowym łączy go tylko jeden przewód. Ten fakt poprawia dodatkowo logistykę i zarządzanie przewodami do poziomu niemalże idealnego. Zastosowanie takiego rozwiązania pozwala wykluczyć problemy z niedostępnością peryferii niezbędnych do prowadzenia działalności. Zapobieganie potencjalnym scenariuszom pozwala uzyskać przewagę nad konkurencją i wspinać się na sam szczyt!